.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه ملي در دهه فجر
استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه‌هاي استان مازندران به ويژه رسانه ملي و تلويزيون در ايام دهه فجر انتقاد كرد.
انتقاد استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه ملي در دهه فجر

به گزارش شمال نیوز، ابوطالب شفقت در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان مازندران كه با محوريت سند توسعه شهرستان ساري برگزار شد عنوان کرد : مازندران خبرنگاران توانمندی دارد و بايد از تمامي اين ظرفيت‌ها براي اطلاع رساني مطلوب و بيان خدمات دولت نهم استفاده كرد كه متاسفانه در دهه فجر اين اتفاق به خوبي نيفتاد.
وي تاكيد كرد: بسياري از مديران ملي اعلام كردند كه خدمات دولت نهم با نوع اطلاع رساني رسانه ملي و ديگر رسانه ها همخواني ندارد.
استاندار مازندران دولت نهم را دولت تلاش و كار خواند و خاطر نشان كرد: دولت نهم مبتكر كارهاي بزرگ است و بايد براي ارائه خدمات دولت همه بسيج شوند.
وي با اشاره به سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي اضافه كرد: در استان مازندران اتحاد مناسبي در بين مديران ايجاد شده شده است و در اين ميان نقش نماينده ولي فقيه در استان مازندران بسيار پررنگ است.
استاندار مازندران، ساري را پيشاني استان دانست و گفت: بايد براي تحول مركز استان نگاه استاني داشت.
وي با اشاره به اينكه در ساري در طول دو سال گذشته به اندازه 8 سال گذشته كار شده است از آغاز عمليات تحول آفريني در مركز استان خبر داد.
شفقت تاكيد كرد: بر اساس قول شهردار ساري زندان ساري تا 15 اسفند ماه به خارج از شهر انتقال داده مي شود.
وي بر تاسيس تعاوني توسعه شهري مركز استان تاكيد كرد و افزود: براي رونق گرفتن توسعه ساري و تغيير مبلمان شهري مركز استان بخش خصوصي بايد بيشتر مشاركت كند.
استاندار مازندران با اشاره به ترافيك شهرهاي استان به ويژه ساري، مردم مازندران و مهمانان و همچنين گردشگران را خسته كرده است اضافه كرد: ترافيك شهرستان ساري با دو كار بزرگ كمربندي جنوبي و شمالي در حال رفع شدن است كه بايد با كمك هم مسئولان تسريع شود.
در پايان اين جلسه سند توسعه شهرستان ساري با تغييرات اعتباري در كارگروه هاي مختلف با 619 ميليارد تومان از محل منابع استاني، ملي، منابع داخلي و تسهيلات در امور زيربنايي، توليدي، اجتماعي و فرهنگي به تصويب رسيد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1386
ما خبرنگاران بدون بیمه ، حقوق ثابت و امنیت شغلی در بدترین شرایط جوی هم گام با مسولین در جلسات و بازدیدها شرکت می کنیم
رپرتاژ و هدیه های داده شده هم به یک سری از خبرنگاران معلوم الحال داده می شود
من از آقای استاندار می خواهم کمی منصف باشند اگر چند روزنامه محلی خبرهایی را مبنی بر برکناری ایشان منتشر کرد دلیل بر این نمی شود ایشان بخواهند زحمات ما را نادیده بگیرند .

قائمشهر- خبرنگار ...
سما 29 بهمن 1386
سلام !
الحق و الانصاف به اين استاندارمون-گر چه عملكرد خود ايشان نيز مورد انتقاد است- بايد بگيم:
(جانا سخن از زبان ما ميگويي...) نه تنها عملكرد صدا و سيماي مركز در اين ايام بلكه در مجموع نسبت به ساير استانها به هيچوجه قابل قبول نبوده و نيست ما فكر ميكرديم بعد از رفتن آقاي شجاعي و آمدن آقاي حميدي صدا و سيما متحول خواهد شد- متحول شده ولي متاسفانه طوري ديگه!!!- ولي وقتي نگاهي به نتايج جشنواره توليدات رسانه اي سازمان در طول 15 دوره بيندازيم خواهيم ديد كه خير ... تازه وقتي آقاي حميدي رفتند به اين انتقاد استاندار جواب بدهند طبق روال اكثر .......فقط برنامه ها را با ذكر ساعت و دقيقه و ثانيه و ثالثه و رابعه و خامسه و !!!!! آوردند و گفتند ما اينقدر برنامه توليد كرديم و... آقاي محترم حرف بر سر كيفيت نيز هست و گر نه ميشه با اين دوربينهاي خانگي نيز برنامه توليد كرد .آقاي حميدي شما مدير كل اخبار استانها و مدير كل مركز آذربايجان شرقي نيز بوده ايد انصافا چقدر در مازندران به توليد برنامه هاي بومي و محلي پرداختيد؟ آيا برنامه هايي مانند
مازروني شو - با آن مجريان نه چندان خوبش- برنامه اي هست كه به آن
مي باليد و در آمار و ارقام مي آوريد!!! چقدر دوربين به دست گرفتيد و براي ساخت يك برنامه مستند اين جنگلهاي مازندران را درنورديديد!؟ از آقاي
سيد حسين صافي- پيرمرد و شيرمرد مستندساز مركز بوشهر- ياد بگيريد كه با اين سنش انواع و اقسام برنامه هاي مستند را در كويرهاي ايران و حتي كف خليج فارس و درياي عمان براي شناساندن انواع و اقسام صدفها تهيه كرده و همه ساله در جشنواره مراكز استانها جايزه هاي مختلف را درو كرده و الحق دارد كار مي كند. چند تا تهيه كننده مثل ايشان تربيت كرديد و در مركز مشغول برنامه سازي در اين سطح هستند ؟ گر چه حرف زياد است ولي براي هر سوال نيز جوابي است كه در صورت لزوم به سوالاتتان - اگر وقت داشته باشم- پاسخ خواهم داد. از همكارم(خبرنگار قا‍ ئمشهري) نيز كه نظر دادند و در حقيقت درد دل بود و همچنين از مسئول محترم سايت سپاسگزارم
همه شما موفق و مويد باشيد انشاالله ( سما/ آمل )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.